Witam po nieco dłuższej przerwie. Zewsząd słyszę, iż powinienem regularnie pisać... Tak, wiem... Przepraszam wszystkich, których nieco zawodzę swoją postawą - obiecuję rzecz jasna poprawę, mam wiele zamysłów odnośnie dalszego blogowania. Wszystko w swoim czasie...
Dzisiejsza stylizacja - niezwykle spontaniczna sprawa, zresztą da się zauważyć, iż każdy mój post to spontanicznie podejmowane decyzję...
Nic nadzwyczajnego, spodnie typu chinosy w kolorze ceglastym, koszula Vans z motywem koni, na wierzch ubrany sweterek z góralskimi wzorami, niezwykle podoba mi się taki wzór. Co do obuwia, to klasyczne, brązowe workery.
Chcąc zrekompensować dłuższą przerwę w blogowaniu, w ramach przeprosin zamieszczam tym razem sporo zdjęć, na niektórych może nieco dziwnie wyglądam, jednak jak wyżej wspomniałem - zdjęcia wykonane spontanicznie, co jest w mojej ocenie o wiele lepszym rozwiązaniem, aniżeli pozowanie w stylu wartowników Pałacu Buckingham do zdjęc :)
Nie wiem jak na dobrą sprawę powinien wygladać porządny wpis o tematyce modowej... Cóż, może warto obwieścić na jaką okoliczność przywdziałbym niżej widziane ubrania? Skoro tak, to niżej widziana "stylizacja" jest ubraniem codziennym, nie jest to sztuczna stylizacja, która zaraz po zrobieniu zdjęć pośpiesznie zdejmuję (istnieje kilka bloggerek, które tak właśnie czynią - jednak bez nazwisk ). Zdjęcia wykonane przez moją Siostrzyczkę, przy okazji spaceru z Nią właśnie, całuję Dże - mam nadzieję, że tu zajrzysz :*
Dobrze Kochani, a teraz po moim standardowo już długim wywodzie - zapraszam Tych łaknących fotografii, do obejrzenia tej garstki zdjęć, do zobaczenia za kilka dni...
Życzę najlepszego, pozdrawiam...










Codziennie zaglądałam i wyczekiwałam na nowy wpis .. nie każ już więcej na siebie czekać i nie rób takich przerw ;D
OdpowiedzUsuńMega kreatywne fotki,.. powinieneś częściej pokazywać ząbki ; )
Buziaczki ^ ^
ps. Gdybyś tak się ubrał na spotkanie ze mną. Zakochałabym się ;>
OdpowiedzUsuńświetne spodnie i sweter:) super wyglądasz
OdpowiedzUsuńŁadnie wyglądasz :) Podoba mi się taki codzienny, męski look :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam :)
photoee.blogspot.com
Fajny look :) Nonszalancja pod kontrolą :)
OdpowiedzUsuńładnie ^^
OdpowiedzUsuńJa uwielbiam mezczyzm w kolorowych spodniach. Jest modnie i jest fajnie.
OdpowiedzUsuńŚwietnie wyglądasz! :)
OdpowiedzUsuńSuper stylizacja:)
OdpowiedzUsuńRównież dodaję:)
swetrzysko jest boskie!
OdpowiedzUsuńsweterek wygląda świetnie, szczególnie na tak dobrze zbudowanych barkach ;)
OdpowiedzUsuńDziękuję bardzo, zwłaszcza za wzmiankę o dobrze zbudowanych barkach :)
Usuńlubię tak D:
OdpowiedzUsuńhehe, sposób przedstawienia "stylizacji", jak ją nazwałeś, jest jedyny w swoim rodzaju. Spotykam się z tym pierwszy raz, i wiesz co? Z jednałeś sobie moją sympatię szybciej niż "wartownicy do Buckinghama" ;)
OdpowiedzUsuńSerio, boskie. Aż zaobserwuję :D
Świetnie dobrany zestaw:) Aż miło popatrzeć;)
OdpowiedzUsuńDziękuje wszystkim za ciepłe słowa, naprawde wielę to dla mnie znaczy...
OdpowiedzUsuńBardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się ta stylizacja :)
OdpowiedzUsuńŚwietny sweterek :)
OdpowiedzUsuńTen sweter do mnie przemawia!Idealny!
OdpowiedzUsuńobserwuje ;)